Rosewholesale i Dresslily

10/31/2016

Hej! :) W dzisiejszym poście chciałybyśmy pokazać Wam nasze nowe zdobycze, ze sklepów Rosewholesale i Dresslily. Z ręką na sercu musimy przyznać, że jesteśmy bardzo zadowolone z wszystkich zamówionych rzeczy! Czujemy się pozytywnie zaskoczone, że chińskie sklepy mogą mieć taką dobrą jakość. Poza tym dzisiaj Halloween i możemy pokazać Wam świetny choker, który można sobie zakupić na tę okazję :D Straszny makijaż + taki choker i możecie już ruszać w miasto, żeby straszyć ludzi i zbierać cukierki :D 
KLIK                                                                                                                                  KLIK
    KLIK                                                                                                                           KLIK  KLIK
                                                           KLIK                                                                                                                KLIK
                                                                                                                  KLIK                      

10 komentarzy

  1. świetne zamówienie, poklikałam ci wszystko kochana, podaję kilka cen - 1,44$, 1,37$, 1,58$, 1,64$, 1,67$, 18,30$, 33,31$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy,najbardziej podoba mi się szal ;D Poklikane, obserwuje ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zamówienie :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy wybrałas ale najbardziej wpadł mi w oko ten płaszczyk khki :)

    Poklikałam wszystko tak jak Ty u mnie :)

    http://allegiant997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super rzeczy ! Chokery świetnie się prezentują ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawe rzeczy! Z chęcią przygarnęłabym niektóre do mojej szafy ;) Podoba mi się ten styl ;) Idealnie prowadzony blog - z pasją i poświęceniem ;) Dlatego obserwuję i czekam na więcej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. ale perełki! super!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń