Sammy Dress

10/08/2016

Kilka dni temu dostałyśmy paczkę od sklepu Sammy Dress i musimy powiedzieć, że jesteśmy naprawdę zaskoczone jakością wszystkich rzeczy, które otrzymałyśmy. Pędzle są bardzo miłe w dotyku, dodatkowo mają świetny design i są solidnie wykonane. Chokery, które kosztują na tej stronie grosze, mogą w genialny sposób nadać charakteru Waszej stylizacji. Jednak najbardziej spodobała nam się jeansowa kurtka, która jest bez wątpienia perełką całego zamówienia. Jej jakość jest tak samo zachwycająca jak w dobrych sieciówkach! Już niedługo będziecie mogli zobaczyć ją w najnowszej stylizacji na blogu. Jesteśmy bardzo zadowolone i z ręką na sercu polecamy Wam wszystko, co zobaczycie zaraz na zdjęciach. 

Będziemy bardzo wdzięczne, za poklikanie w linki! :) 

     pędzle                                                                           brushegg

                                                                 choker                                                                                   choker                                                    

                 choker                                                                                       choker

                                                      bluzka                                                                                                        kurtka

11 komentarzy

  1. Świetne rzeczy zamówiłaś! Super kurtka i chokery :)
    Poklikałam


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super rzeczy udało Ci się dorwać :) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia 💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia 💕
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wszystko poklikałam :) podaję kilka cen : 9,04$, 4,08$, 1,92$, 1,40$, 2,25$, 2,21$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chokery są świetne, ogólnie zakochałam się w tego rodzaju biżuterii :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! Poklikałam ;) Ja również wybrałam zestaw pędzli i bardzo podobną kurtkę ;) Gdybyście jeszcze potrzebowały kliknięć - piszcie śmiało, zawsze pomogę! Wiem, jakie to ważne ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :)
    Bluzka biła śliczna :D
    Poklikałam :)

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nawiązałam z nimi współpracę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, poklkane :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń