19 komentarzy

  1. Bardzo mi się podoba połączenie spodni z dziurami oraz kabaretek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Badzo ładny look na co dzień, świetny szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, wszystko ładnie do siebie pasuje! Podoba mi się :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tego typu szaliki
    fajna minimalistyczna stylizacja pasuje zawsze do wszystkiego i zawsze się sprawdza w sytuacji od rodzinnej do bardziej wyjściowej *.*

    Przypadkowe rzeczy - zapraszam na blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, lecz przyznam się że nie podoba mi się połączenie tych rajstop i spodni:( Lecz całość zasługuje na piątkę z plusem! :)
    Pozdrawiam,
    shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, zostaje tu na dłużej i fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja cudowna, wyglądasz bardzo ładnie! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz. Obserwuję! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia i stylizacja!
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam połączenie dziurawych jeansów i kabaretek. Pozrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te kabaretki :)
    Stylizacja bardzo ładna, nie przesadna i oczywiście wszystko idealnie ze sobą współgra :)
    Dobrego masz fotografa :)

    Obserwuję i jestem ciekawa kolejnych postów!

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na nowy post!
    Zostaw link do bloga, a na pewno wpadnę :)
    Mało brakuje mi do 220, pomożesz :) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie, masz wspaniały gust i już pokochałam twój styl :)
    te kabaretki są cudowne! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń